donderdag 2 februari 2012

Flessenhanger & het Pootje...


Hoi allemaal!

Ik ben de dagen al aan het aftellen dat ik weer trug mag naar het ziekenhuis.
En hopenlijk mijn gips er af mag
Ben het zooooo zat maarja het is niet anders he...

Dus we blijven maar afwachten ;)

Maar ik wil jullie vandaag een flessenhanger laten zien die ik gemaakt heb.
Probeer toch af en toe maar wat te doen ander duren de dagen helemaal lang..

maar dit is ie dan geworden....




Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Kraft Papier
- Doohickeys van Magnolia
- Copic Markers
- Cardstock
- Touw
- Lint
- Pion papier
- Kopere steentjes
- De cijfers zijn van Tim Holtz

Met deze flessenhanger wil ik mee doen aan de challenge bij

Bedankt allemaal weer voor jullie bezoekje aan mijn blog & alle lieve reacties!

Liefs, Mandy

21 opmerkingen:

  1. wow!! what you made is so very beautiful and the color is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tag heb je gemaakt Mandy! hopelijk de laatste loodjes en mag je gips eraf:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig label, zeg! Echt voor een stoere man!
    En beterschap met je "pootje", hopelijk ben je snel van het gips af...

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, enne met je pootje komt het wel goed hoor je kent het gezegde de tijd heelt alle wonden. groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I LIKE THIS VERY NUCH MANDY, THR DESIGN AND COLOURS ARE LOVELY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi
    Oooh hij is leeeeeuuk!!
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi!
    Succes nog met je voet, een hele toestand zo.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Mandy, sterkte en beterschap met je voet enneh... je flessenhanger is gaaf geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi mandy
    wat een leuke/mooie en vooral stoere flessenhanger, zeker erg leuk voor een man en sterkte met je gips!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hartstikke mooi weer wat je gemaakt hebt en succes met geduld hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi mandy, wat een gave creatie heb je gemaakt zeg! leuk om leeftijdgenootjes te vinden die zo van kaarten maken houden!! in mijn omgeving is dat maar moeilijk te vinden..

    Groetjes, arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou meid, ik vind het wel sneu voor je hoor! Gelukkig ben je het freubelen nog niet verleerd! Je tag is te gek! Beterschap en ik duim voor je mee!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just beautiful, love the little row of hats. Thanks for joining us at CRAFTY RIBBONS.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat moet ik mij diep schamen, ik heb heel je bericht gemist van je pootje, da's balen maar ja de andere kant je kan misschien wel lekker zitten kleuren, ik wens je heel veel sterkte, enne je creaties zijn schitterend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He Mandy,

    Ow wat leuk je reactie op mijn blog! jij maak ook hele lieve/leuke kaartjes! ja ik vind het echt leuk om zo via blogs meiden van mijn eigen leeftijd te vinden die kaarten maken!

    Ik zou het leuk vinden om met leeftijfdsgenoten te doen maar helaas ken ik niemand in de buurt, leuk om dan zo mensen te ontmoeten!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk label MANDY. De kaarten hieronder zijn ook prachtig. Ben gek op die kleuren!

    sterkte met je pootje:-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Mandy! I love your tag!!
    Thanks for joining MDUC this week.
    Have a great weekend!
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je tag is prachtig en ik hoop dat je snel weer op de been bent.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a fabulous card, Edwin looks so smart. Thanks for joining us at Crafty Ribbons this time.
    Good luck.
    Hugs
    Dawn xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige flessenhanger. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is weer harstikke mooi. Ik hoop voor jou dat je gips er snel af mag. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen