dinsdag 28 februari 2012

CANDY

(Dit bericht blijft bovenaan staan tot 29 Feb)

Hoi allemaal!

Ik geef een candy weg zo als jullie misschien al wel weten...
Maar ik wilde dit nog een keer vermelden omdat ik de datum heb verlengd. De
Candy zal er 29 Feb uit gaan in plaats van 12 Feb.

Wat kan je winnen??

Verschillende soorten Magnolia papier, Magnolia Stansjes en Lint ,


Wat moet je doen?
- Volger zijn of worden
- Plaats mijn candy met een link op je blog
- Mij een beterschapskaartje sturen
- Mail mij even mandymiddelburg@hotmail.com dan zal ik mijn adres geven

Ik kijk er nu al erg naar uit om al jullie mooie creaties te bewonderen!
Inmiddels heb ik de eerste al binnen :)

Wat is het toch altijd weer leuk om een kaartje te krijgen!

Ik wens jullie veel suc6!
Dan ga ik weer onder de brievenbus zitten met mn gipse pootje hihi

Liefs, Mandy

6 opmerkingen:

  1. Hallo Mandy, je kaartje ligt al klaar en gaat morgen op de bus, dus je kan onder de brievenbus gaan zitten.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu maar hopen dat je veel kaartjes mag ontvangen!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mandy ik wil graag mee doen !!!
    Beterschap en ik ga je zo mailen
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Mandy,
    I've follow you also :)
    Your projects are stunning! Thank you for visiting my blog and being my follower.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Mandy I found your blog through the MDU challenge blog. Congrats on being picked as their guest designer. Love your blog and have become a follower. Will post a link to your candy on my sidebar too.
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mandy je bent gekozen als gastdesigner bij Magnolia down under en je hebt 24 uur tijd om te reageren . Aangezien mijn mail niet werkt wil ik je dit op deze manier laten weten . Ik doe dat omdat er nogal mensen het niet tijdig gezien hadden .
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen