zondag 24 februari 2013

Love is in the air!

Hoi allemaal.
 
Leuk dat jullie weer even een kijkje komen nemen op mijn blog!
 
Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien. Dit keer iets anders
dan wat jullie gewend zijn van mij... Het is behoorlijk kleurrijk geworden
voor mij doen haha. Maar het is ook wel eens leuk om iets anders te maken dan
wat je gewend bent.
 
 

 
Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
 
- Distress inkt
- Kraft papier
- Magnolia papier
- Bloemen en besjes
- Meeldraadjes
- Wondgaasje
- Hartjes Doily
- Marianne design - Hartjes
- Marianne design - Blaadjes
- Spellbinders Nestabilities - Scalloped Ovals Large
-  Spellbinders Nestabilities - Petite Ovals Large
- Kant
- Stickles
- Parels
 
 
Bedankt voor jullie bezoekje
&
nog een fijne zondag!
 
Liefs, Mandy



11 opmerkingen:

  1. hoi mandy
    nou ik vind je kaart geweldig romantisch met al die leuke/mooie items erop!erg vrolijk door de frisse kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat is die geweldig mooi geworden, ik vind hem helemaal super, zo mooi deze kleuren, echt een beauty, hoe je haar ook ingekleurd hebt, helemaal top Mandy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi, die kleuren doen je goed ;-) Maar toch met het vertrouwde kraft is hij toch wel weer als een echte kaart van jou te herkennen! Wat heb je deze lieve tilda mooi ingekleurd!!! Super gedaan meis.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het mag inderdaad eens een ander kleurtje zijn Mandy en het gaat je goed af want het resultaat is prachtig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, een beetje kleur staat je goed!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Mandy.
    Echt schitterend!

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje in deze mooie kleuren.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje en wat heb je mooie "versierinkjes"gebruikt,het is een plaatje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi zeg!
    je boemen toefje is ook prachtig
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen