woensdag 19 september 2012

Ge-We Hobbychallenge 6

Hoi allemaal.
 
Gisteren is er weer een nieuwe challenge begonnen bij
Deze keer is de opdracht
 
"Maak een kerstkaart''
 
En dit is mijn bijdragen als designer.
 
 
 

 
Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Kraft papier
- Copic Markers
- Bloemen en Meeldraadjes
- Spellbinders
- Parels
- Tule
- Lint
- Touw
 
Bekijk ook de prachtige kaartjes van de andere DT leden
 
En dit is de prijs die je kunt winnen.
Wie wil al dit moois nou niet?!!
 
 
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van
 
een fijne avond allemaal!
 
Liefs, Mandy
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. je kaartje is heel erg mooi.
    lief afdrukje.
    Je hebt je bloemen mooi verwerkt op de kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart zeg; heel mooi vintage en een prachtig stempeltje. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mandy,
    Wow wat een supermooie kaart is dit. Zo lief, mooie kleurtjes en bloementoefjes. Helemaal mijn ding...

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & (Petra)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaart en prachtige kleuren!! ik ga ook eens kijken bij GeWe :D Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooi kerstkaartje, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje met leuke details en ik vind de kleurencombo zo geweldig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow what an amazingly awesome card! Love how you have matched the flowers,paper and colouring!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kerstkaart, ik vind de kleuren ook zo mooi!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this card is soo beautiful! I love your soft colors, is it so elegant! hugs Lotta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastische kerstkaart, ben helemaal weg van deze kleuren.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen