zondag 6 november 2011

Thilda whit helleborus

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien..




 Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Maja Designe papier
- Kraft papier
- Spellbinders
- Tilda is weer ingekleurd met de Copic Markers
- Wondgaasje
- Stickles
- Parels
- Bloemen
- Doohickeys
- Kant
- Touw
- Charm
- Tag

Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de challenge bij

Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor jullie bezoekje aan mijn blog!

& een fijne zondag allemaal!

Liefs, Mandy



36 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt...hele mooie kleuren heb je gebruikt maar ja...dat is jou wel toevertrouwd ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!... Een van mijn favoriete stempels!
    Lieve Groetjs Deb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi , Mandy. Ik heb gisteren toevallig die stans van de kerstboom ook gekocht. Vind hem erg leuk. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een supermooie kaart Mandy! wat zijn ze leuk he de nieuwe magnolia's:-))
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Mandy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Mandy.
    Erg mooi!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan weer hoor. Heel sfeervol.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje weer Mandy! En zulke lieve kerstboompjes erbij, ziet er top uit!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje !!
    Erg mooi papier
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje weer.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ze weer mooi ingekleurd!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje hoor.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje, mooie kleuren en prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil deze wel in mijn bus krijgen Mandy! Prachtig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend weer Mandy! Mooi boompje ook van Magnolia...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toppertje weer Mandy. Wat heb je toch een prachtige stijl. Ik kom graag langs op je blog. Dus go on girl!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi mandy
    echt een pracht van een kaart en zeker in mijn favo-kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele lieve stempel en wat een hele mooie kleuren weer Mandy. En ik zie dat de Magnolia kerstboom toch tussen jullie knutselspullen terecht is gekomen :)
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje weer zeg!!!! Wat heb je Tilda mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje Mandy.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lieve kaart, hij is echt weer geweldig!!!
    Liefs lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend mooi kaartje!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel gaaf ,mooi gemaakt ,en leuk dat je meedoet bij scrap and more xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart zeg. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi lief kaartje heb je weer gemaakt en mooie kleuren.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Mandy, wat is dit supergaaf zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je hebt weer een super leuk kaartje gemaakt Mandy, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend mooi en snoezig kaartje heb je gemaakt, prachtig. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. It's stunning Mandy!
    I love the colours and all details.
    The design is gorgeous and your colouring just fantastic.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen