zaterdag 8 oktober 2011

Just Magnolia And Hanglar & Stanglar Challenge blog

Hoi lieve blog volgers!

Zo als ik jullie al verteld had ben ik heel de maand oktober gast designer bij


& dit is mijn bijdragen voor de eerste keer..



Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:
- Maja Design papier
- Kraft papier
- Tilda heb ik ingekleurd met de Copic Markers
- Parels
- Stickles
-  Wondgaasje
- Bloementjes
- Spellbinders
- Doohickey's

Bedankt allemaal weer voor jullie bezoekje aan mijn blog
& een fijn weekend allemaal!

Liefs, Mandy

29 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en mooie bloemen
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Mandy wat een pracht van een kaart.
    Ook heel leuk van vorm.
    Ik begrijp waarom je gast designer bent je maakt prachtige creaties.

    liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk dat je gastdesigner bent, wauw zeg, wat een prachtige creatie ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij prachtige kaartjes!
    Ben gelijk volger geworden!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, die vorm is hartstikke leuk!
    Fijn weekend, lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een schitterend begin Mandy! Heel erg leuk modelletje ook...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mandy,
    fantastisch mooi kaartje!! veel plezier als gastdesigner! Je hebt in ieder geval genoeg inspiratie...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh Mandy je hebt er weer iets schitterends van gemaakt. Nog veel plezier als gastdesigner!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart heb je gemaakt, leuk model zo, mooi in de bruintinten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi weer zeg, maar nu wordt mijn commentaar wel wat saai.
    Ja ik kan gewoon niet anders zeggen als heel mooi!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart weer. Leuk zo'n schuine easelkaart. Heel mooi ingekleurd. En je hekjes staan er schitterend bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Leuk zo met het hekje,
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Mandy, leuk model en kleuren .
    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart !
    De kleuren zijn geweldig !
    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow this is stunning Mandy, love the elegant brown and cream colours on your card. Hugs Dora xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje, mooi ingekleurd, leuk zo met al die pareltjes.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lieverd, prachtig is dit kaartje in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw schitterende kaart weer mandy
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat een prachtig kaartje Mandy! En zo'n leuk model ook!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een meer dan prachtige kaart in deze mooie kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ow wat een geweldige kaart!
    Ze zullen vast heel blij zijn met jouw als Gast Designer!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oo jee ik zie nu pas dat ik al heel lang niet bij jullie gekeken heb! Heel dom want ik zie nu pas wat voor super creaties jullie weer gemaakt hebben! Bedankt voor je leuke berichtje en ik zal probereb vaker te kijken bij jullie want ik mis echt iets!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is absolutely stunning! I love the coloring.Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart Mandy,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart Mandy, mooie chique kleuren combi en prachtige details! Ook heel leuk dat je GDT mag zijn!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wwoowww wat superleuk zeg!!! Mooi gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super leuk en prachtig kaartje Mandy! Leuk model en hele mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow Mandy!! wat een pracht van een kaart.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen