dinsdag 1 maart 2011

Doosjes...

Goeiemorge allemaal!

Vrienden van ons verwachten hun 2de kindje binnenkort. Dus ben ik druk aan het knutselen geweest om iets leuks voor ze te maken. Ze weten niet of het een jongetje of een meisje word dus heb ik maar 2 doosjes gemaakt.





Stiekem hoop ik dat het een meisje word want vind het meisjes  doosje toch wel het leukst geworden haha.





Het papier komt van een fotografie zaak bij ons in de buurt. De houten hartjes heb ik uit een winkeltje in Leerdam. En verder heb ik een hoop bloementjes weer gebruikt & het flesje wat er aan hangt komt van ge-we hobby.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden..
& bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje!

Liefs, Mandy

20 opmerkingen:

  1. Ze zijn beide prachtige geworden!!! Komt denk ik door het rose dat je voor een meisje gaat:)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow je zou haast willen dat je zwanger was hahaha maar dan kan ik op de kernmis gaan staan hihihi
    hele mooie doosjes meid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt heel leuk. Dit zijn leuke cadeautjes en dan hoeft er nog helemaal niets in te zitten, alleen de buitenkant het al waard om "cadeautje" genoemd te worden.

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beide prachtige geworden
    Dit zijn leuke cadeautjes geworden
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk zeg ik vind ze beiden erg leuk
    wie weet word het wel een tweeling hahaha

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw!! wat ontzettend leuk gedaan zeg!!
    super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg wat een prachtige doosjes. Daar zijn ze vast heel blij mee!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie doosjes, leuk gedaan met het hart en de flesjes.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind beide doosjes erg mooi geworden... Misschien wordt het wel een tweeling, jongetje en meisje:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke doosjes zijn het geworden. Die flesjes aan de bloem is erg leuk.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOh dit is echt heel erg mooi.Enne ik vind ze allebei mooi.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik vind ze allebei erg leuk , maar mijn voorkeur gaat toch ook naar de roze. Geweldig mooi Mandy.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie doosjes heb je gemaakt, heel erg lief!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi

    wat een prachtig doosje !

    heel mooi gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn allebei super mooi, ik zou niet kunnen kiezen. Erg leuk gemaakt!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je doosjes zijn superleuk. Ik vind de jongetjes versie het leukst, maar dat komt misschien omdat ik zelf 2 jochies heb. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn alle 2 prachtig!
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige doosjes Mandy, en ik vin ze allebij even mooi hoor.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn schitterende doosjes geworden! Mooie kleuren ook!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooi doosje ik woon in leerdam jij ook !
    grt jans

    BeantwoordenVerwijderen